Τι πρέπει να κάνω εάν δεν μπορώ να βρω την απάντηση στην ερώτησή μου εδώ;
Εάν η ενότητα "Συχνές ερωτήσεις" δεν έχει απαντήσει στην ερώτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω τηλεφώνου: 210 3408600 (9:30 π.μ. - 5:30 μ.μ., Δευτ. - Παρ.)
Πώς μπορώ να λάβω τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τη Salomon και τα προϊόντα της;
Για να λαμβάνετε τις τελευταίες πληροφορίες, απλώς εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο κάνοντας κλικ εδώ.
Πώς μπορώ να διαγραφώ από το Salomon Newsletter;
Για να διαγραφείτε από το Newsletter, απλώς κάντε κλικ στον σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής στο κάτω μέρος του Newsletter.
Έχω αγοράσει ή βρήκα έναν ιστότοπο που πουλά πλαστά προϊόντα Salomon. Τι πρέπει να κάνω;
Εργαζόμαστε ακούραστα για να καταπολεμήσουμε τυχόν πιθανές πηγές απομιμήσεων, αλλά δεν είμαστε σε θέση να αποτρέψουμε πλήρως την πώληση απομιμήσεων προϊόντων. Επικοινωνήστε μαζί μας για τυχόν ψεύτικο ιστότοπο ή πλαστά προϊόντα που συναντάτε.
Μόλις αγόρασα ένα προϊόν Salomon, πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι είναι γνήσιο;
Η αγορά ενός προϊόντος Salomon από έναν εγκεκριμένο μεταπωλητή, ένα κατάστημα Salomon ή ηλεκτρονικά στη διεύθυνση salomon.gr σημαίνει ότι μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το προϊόν σας είναι γνήσιο και καλύπτεται από την εγγύηση Salomon.
Πώς αντικαθιστώ τα κορδόνια quicklace;
Μπορείτε να κατεβάσετε τη διαδικασία αντικατάστασης των quicklace εδώ.
Πώς μπορώ να προμηθευτώ ανταλλακτικά για προϊόντα που αγόρασα στο salomon.gr (κορδόνια, φρένα σκι κ.λπ.);
Τα Quicklaces πωλούνται ηλεκτρονικά και μπορούν να αποσταλούν πανελλαδικά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εάν ισχύει η εγγύηση. Για να ζητήσετε αντικατάσταση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή του τηλεφώνου 210 3408600. Όλα τα άλλα ανταλλακτικά θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή.
Πώς να φροντίζω τα παπούτσια μου;
Τα παπούτσια Salomon κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας τα καλύτερα διαθέσιμα υλικά. Ωστόσο, συνιστάται να ακολουθείτε αυτές τις οδηγίες φροντίδας για όλη τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.
Ποιοι είναι οι όροι της εγγύησης για τα προϊόντα Salomon;
Μπορείτε να διαβάσετε την πολιτική εγγύησης της Salomon κάνοντας κλικ εδώ.
Πώς ορίζετε την "κανονική χρήση";
Η κανονική χρήση ενός προϊόντος είναι η χρήση σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται στο εγχειρίδιο χρήσης που παρέχεται με το προϊόν.
Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πληρώσω την παραγγελία μου;
Στο Salomon.gr, μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα / χρεωστική κάρτα ή ψηφιακό πορτοφόλι (Visa, MasterCard, Maestro, American Express και Dinners), PayPal, Klarna, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αντικαταβολή.
Δεν μπορώ να ολοκληρώσω τη συναλλαγή μου με κάρτα. Τι πρέπει να κάνω;
Εάν η πληρωμή σας απορριφθεί, ελέγξτε ότι ο αριθμός της κάρτας σας και η ημερομηνία λήξης είναι σωστά. Ελέγξτε επίσης ότι η τράπεζά σας δεν έχει μπλοκάρει την πληρωμή. Για λόγους ασφαλείας, η υποστήριξη πελατών δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στα τραπεζικά στοιχεία σας, αλλά είναι διαθέσιμη για να σας δώσει συμβουλές.
Μπορώ να ζητήσω τροποποιήσεις στο τιμολόγιό μου;
Το τιμολόγιό σας εκτυπώνεται αυτόματα κατά την αποστολή της παραγγελίας σας. Αυτό περιλαμβάνει τη διεύθυνση τιμολόγησης που καταχωρίσατε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές καθώς δεν μπορούν να μεταβληθούν μετά την υποβολή της παραγγελίας.
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι οι διαδικτυακές πληρωμές που γίνονται στον ιστότοπό σας είναι ασφαλείς;
Το Salomon.gr προστατεύεται από τυχόν υποκλοπές στοιχείων με την μέθοδο αποκρυπτογράφησης αυτών μέσω της χρήσης του πρωτοκόλλου SSL (SecureSocketsLayer) για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές.
Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Για να διασφαλίσουμε ότι οι παραγγελίες φτάνουν στους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό, ξεκινάμε την επεξεργασία τους μόλις τοποθετηθούν. Μόλις συσκευαστεί μια παραγγελία, είναι αδύνατο να γίνουν αλλαγές ή ακυρώσεις.
Σύμφωνα με το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να επιστρέψετε τα αντικείμενα πίσω στην αποθήκη μας.
Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης μετά την υποβολή της παραγγελίας μου;
Προσπαθούμε να παραδώσουμε τα προϊόντα σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Το σύστημά μας δεν μας δίνει τη δυνατότητα να αλλάξουμε τη διεύθυνση παράδοσης ή την παραγγελία σας αφού την υποβάλετε.
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η παραγγελία μου έχει παραληφθεί;
Μόλις κάνετε την παραγγελία σας, θα λάβετε αυτόματα ένα email με μια λεπτομερή περίληψη των αγορών σας.
Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία σας είναι σωστή καθώς όλες οι πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας θα αποσταλούν σε αυτήν τη διεύθυνση.
Παρακαλούμε να ελέγχετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (Spam).
Εάν δεν έχετε λάβει email επιβεβαίωσης παραγγελίας, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 3408600 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:30π.μ έως 5:30μ.μ.)
Ποιοι είναι οι χρόνοι και το κόστος παράδοσης;
Η παράδοση των Εμπορευμάτων πραγματοποιείται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Σάββατο 09:00-17:00)
Το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται σε 5€ για παραγγελίες κάτω των 100€. Για παραγγελίες άνω των 100€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Για παραγγελίες με τρόπο αποστολής την Box Now τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε άλλο άτομο ή σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσής μου;
Ναι, η παραγγελία θα σταλεί στο άτομο και στη διεύθυνση που δίνετε στο πεδίο διεύθυνσης παράδοσης. Μπορείτε να συσχετίσετε πολλές διευθύνσεις με τον λογαριασμό σας και να έχετε ξεχωριστές διευθύνσεις παράδοσης και χρέωσης.
Ακόμα περιμένω να παραδοθεί η παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;
Εάν η παράδοσή σας καθυστερήσει, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 3408600 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:30π.μ έως 5:30μ.μ.).
Πώς μπορώ να ελέγξω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;
Όταν η παραγγελία σας φύγει από την αποθήκη μας, θα ενημερωθείτε άμεσα μέσω email. Παρακαλούμε να ελέγχετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (Spam).
Τι συμβαίνει εάν απουσιάζω όταν καλεί η υπηρεσία παράδοσης;
Εάν απουσιάζετε όταν σας καλέσει η εταιρεία ταχυμεταφορών, θα αφήσουν μια κάρτα παράδοσης στο γραμματοκιβώτιό σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να προγραμματίσετε εκ νέου τον χρόνο παράδοσης. Πριν την παράδοση του δέματος σας η εταιρεία ταχυμεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό παρακολούθησης;
Χρησιμοποιώντας τον αριθμό παρακολούθησης μπορείτε να μάθετε την κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας σας από την εταιρεία ταχυμεταφορών.
Για παρακολούθηση αποστολών μέσω της Acs μπορείτε να ενημωθείτε εδώ.
Για παρακολούθηση αποστολών μέσω της Box Now μπορείτε να ενημωθείτε εδώ.
Ποια υπηρεσία παράδοσης θα παραδώσει την παραγγελία μου;
Η ACS και η Box Now είναι επί του παρόντος οι συνεργάτες παράδοσης.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα από το ηλεκτρονικό κατάστημα Salomon;
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας στο www.salomon.gr, μπορείτε να επιστρέψετε τα επηρεαζόμενα προϊόντα εντός 30 ημερών από την παραλαβή και θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.
Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διαδικασία επιστροφής εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος:
Συσκευάστε το(τα) προϊόν(τα) ώστε να προστατευτούν κατά τη μεταφορά και να μην κολληθούν αυτοκόλλητα (voucher κ.λ.π.) πάνω τους. Καλέστε την εταιρεία ταχυμεταφορών Acs για να προγραμματίσετε την παραλαβή του πακέτου σας. Κρατήστε το αποδεικτικό με τον αριθμό αποστολής.
Εάν επιστρέψετε το προϊόν σύμφωνα με τη διαδικασία επιστροφής Salomon, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων στην αποθήκη μας.
Σημειώστε ότι η επιστροφή σας πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί
- Τα αρχικά hangtags δεν έχουν αφαιρεθεί
- Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους, άθικτη συσκευασία. Οι συσκευασίες που ανοίγουν με προσοχή δεν θεωρούνται κατεστραμμένες.
Λάβετε υπόψη ότι δεν επιστρέφονται εσώρουχα, προστατευτικές αθλητικές και χειμερινές μάσκες, εξατομικευμένα προϊόντα και σετ σκι (σκι + δέστρες).
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για περισσότερες πληροφορίες, εάν χρειάζεται στο 210 3408600 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:30 π.μ. έως 5:30 μ.μ)
Πόσο θα μου κοστίσει η επιστροφή ενός προϊόντος;
Οι επιστροφές είναι δωρεάν.
Μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγή στο(τα) προϊόν(τα) της παραγγελίας μου;
Αλλαγή πραγματοποιείται μόνο στον ίδιο κωδικό/προϊόν, από τον οποίο μπορείτε να διαλέξετε διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα. Στην περίπτωση αυτή παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφώνου (210 3408600) για να γίνει κράτηση στο νέο προϊόν μέχρις ότου παραλάβουμε την επιστροφή σας. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα σας αποσταλεί η αλλαγή στην διεύθυνση της αρχικής παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αλλαγή στο ίδιο προϊόν σε χρώμα ή μέγεθος ή δεν είναι διαθέσιμο το χρώμα/μέγεθος που επιθυμείτε θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων της αξίας του είδους.
Φαίνεται ότι υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβα, ποια είναι η διαδικασία;
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου (210 3408600) ή μέσω e-mail στο support@salomon.gr, προσδιορίστε το ελάττωμα κι εάν το προϊόν είναι κατάλληλο για εγγύηση. Ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών θα σας καθοδηγήσει και θα διευθετήσει το ζήτημά σας.
Τι πρέπει να κάνω εάν έλαβα λάθος αντικείμενο;
Εάν λάβατε ένα εσφαλμένο αντικείμενο, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας ώστε να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν και να αποστείλουμε την αρχική σας παραγγελία όσο πιο γρήγορα μπορούμε.
Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;
Η επιστροφή χρημάτων θα προχωρήσει μόλις λάβουμε την επιστροφή σας. Θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων εντός 14 εργάσιμων ημερών μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία.
Τι πρέπει να κάνω εάν η επιστροφή χρημάτων μου είναι εσφαλμένη;
Εάν το ποσό που επιστράφηκε δεν ταιριάζει με την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 3408600 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:30 π.μ. έως 5:30 μ.μ).
Ποιες είναι οι συνθήκες επιστροφής για τα τοποθετημένα σκι;
Εάν αγοράσετε σκι και δέστρες, θα τοποθετηθούν σύμφωνα με τις επιθυμίες σας και θα προσαρμοστούν σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο ISO 11088. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές σε ένα ζευγάρι σκι εξατομικευμένα και τοποθετημένα σύμφωνα με τα προσωπικά σας στοιχεία. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τους ειδικούς όρους για το δικαίωμα υπαναχώρησης σε εξατομικευμένα προϊόντα στους γενικούς όρους πώλησής μας. Για να κάνουμε την καλύτερη επιλογή, οι σύμβουλοί μας είναι διαθέσιμοι μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail, από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:30 π.μ. έως τις 5:30 μ.μ.